Terms of service

Vi gør vores bedste for at sikre, at alle vores kunder får en glad shoppingoplevelse med Luxware DK. Hvis du dog har brug for at returnere en vare af en eller anden grund, finder du instruktioner om, hvordan du gør det her. Du kan returnere dine varer, der er købt online inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​din ordre for en fuld refundering til den anvendte originale betalingsmetode, men du er dog ansvarlig for porto og eventuelle tilknyttede omkostninger og risiko for returnering af varerne til os. Du skal sikre dig, at produkterne med den udfyldte fortrykt mærkning returneres af vores online returcenter inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre, ellers kan din refusion afvises. Du kan også alternativt anmode om en ombytning eller udskiftning, men hvis vi af en eller anden grund er udsolgt på en vare, får du en refundering. Returner din ordre via post til:

Luxware.dk
Nørrebro Bycenter Lygten 2
2400 København NV

Vi anbefaler, at du returnerer varerne via en registreret leveringstjeneste og opbevarer porto-beviset. Vi sender dig en e-mail, når din refundering er behandlet – så lad op til 14 dage til, at refunderingen vises på din konto.

Generel

Alle genstande, du ønsker at returnere, skal være i den originale emballage, hvor det udgør en del af varerne. For eksempel; æske, tøj og gaveartikler. Hvis en vare har en returpolitisk swing-billet vedhæftet, skal den stadig være vedhæftet og uskadet ved returnering.Returnering porto sker for din egen pris og risiko.Du kan returnere alle varer, der bestilles online i overensstemmelse med betingelserne i dette afsnit bortset fra:

  • personaliserede eller skræddersyede genstande
  • alle genstande, der forringes eller udløber hurtigt
  • alle ting, der er forseglet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejniske årsager, hvis du har forseglet dem eller fjernet hygiejnestrimlen. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til dyner, madrasbeskyttere, dufte og parfume, puder
  • alle genstande, der er uadskilleligt blandet efter levering.

Du kan ikke annullere din ordre medmindre varerne er defekte, beskadiget ved levering eller forkerte.Du har en juridisk forpligtelse til at tage rimelig pleje af varerne, mens de er i din besiddelse. Hvis du ikke har taget rimelig pleje af varerne, forbeholder vi os ret til at nægte en tilbagebetaling og returnere varerne til dig for din egen pris.

  1. Hvorfor er jeg blevet refunderet for en vare i stedet for at blive udvekslet?
    Fantastisk spørgsmål! Nogle gange støder vi på situationer, hvor vi ikke kan levere den samme vare tilbage til dig i bytte. I disse tilfælde behandler vi en refundering for ordren snarere end at udveksle den. Du skal modtage en e-mail med oplysninger om din returproces, og om vi giver dig en bytte eller refundering.
  2. Hvordan modtager jeg min refundering?
    Hvis du betaler en refundering, refunderer vi pengene til den samme metode, der blev brugt til at betale for dit køb. Når en refundering er udstedt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med det beløb, der er blevet tilbagebetalt, og den vare, som vi har modtaget tilbage. Vi sigter mod at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, og du skal modtage en bekræftelse af din refusion inden for en uge efter at du har returneret varen. Bemærk, at hvis du har fået vores adresse, kan det tage op til 14 dage at modtage bekræftelse af din refundering. Forsinkelsen skyldes den ekstra tid, det tager for levering af varer. Bemærk også, at på travle tider af året, f.eks. helligdage, kan vores behandlingstider for refunderinger øges for at afspejle forsinkelser i forsendelsen.
  3. Hvornår modtager jeg min refusion?
    Vi sigter mod at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, og du skal modtage en bekræftelse af din refusion inden for en uge efter at du har returneret varen. Refunderingsprocestiden inkluderer den tid, det tager for os at modtage dine varer tilbage, behandle dem med al den nødvendige kontrol samt din banks behandlingstid. I travle tidspunkter af året, såsom helligdage, kan vores behandlingstider for refunderinger øges for at afspejle forsinkelser i forsendelsen.
Language
DA
Open drop down
Liquid error: Could not find asset snippets/azexo-footer-scripts.liquid