Refunderinger

  1. Hvorfor er jeg blevet refunderet for en vare i stedet for at blive udvekslet?
    Fantastisk spørgsmål! Nogle gange støder vi på situationer, hvor vi ikke kan levere den samme vare tilbage til dig i bytte. I disse tilfælde behandler vi en refundering for ordren snarere end at udveksle den. Du skal modtage en e-mail med oplysninger om din returproces, og om vi giver dig en bytte eller refundering.
  2. Hvordan modtager jeg min refundering?
    Hvis du betaler en refundering, refunderer vi pengene til den samme metode, der blev brugt til at betale for dit køb. Når en refundering er udstedt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med det beløb, der er blevet tilbagebetalt, og den vare, som vi har modtaget tilbage. Vi sigter mod at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, og du skal modtage en bekræftelse af din refusion inden for en uge efter at du har returneret varen. Bemærk, at hvis du har fået vores adresse, kan det tage op til 14 dage at modtage bekræftelse af din refundering. Forsinkelsen skyldes den ekstra tid, det tager for levering af varer. Bemærk også, at på travle tider af året, f.eks. helligdage, kan vores behandlingstider for refunderinger øges for at afspejle forsinkelser i forsendelsen.
  3. Hvornår modtager jeg min refusion?
    Vi sigter mod at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, og du skal modtage en bekræftelse af din refusion inden for en uge efter at du har returneret varen. Refunderingsprocestiden inkluderer den tid, det tager for os at modtage dine varer tilbage, behandle dem med al den nødvendige kontrol samt din banks behandlingstid. I travle tidspunkter af året, såsom helligdage, kan vores behandlingstider for refunderinger øges for at afspejle forsinkelser i forsendelsen.